herb Banie

Oficjalny serwis gminy

  • Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
  • Pic 7
  • Pic 8
  • Pic 9
  • Pic 10
  • Pic 11
  • Pic 12
  • Pic 13

Dziś jest niedziela 05 kwietnia 2020, imieniny: Ireny i Wincentego
Ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom

Ścieżki rowerowe

Koronawirus - informacje i zalecenia




Biuletyn

Policja

bialostron

Dom Kultury w Baniach

Polska Atrakcyjna
Kalendarz imprez

Informacja w sprawie obsługi interesantów

dodano: 2020-03-17 13:35:57

W trosce o zdrowie wszystkich mieszkańców zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie osobistych kontaktów pomiędzy Państwem a Urzędem Gminy, jeśli nie jest to konieczne.
 
Podtrzymana do odwołania pozostaje obsługa interesantów w sposób minimalizujący kontakt bezpośredni. Obsługa odbywa się w ten sposób, że przed Urzędem Gminy utworzone jest tymczasowe biuro podawcze, w którym będzie można złożyć niezbędną dokumentację osobiście oraz załatwić sprawy obywatelskie. Interesanci w trosce o ich zdrowie będą proszeni o dezynfekcję rąk, podanie imienia i nazwiska oraz numeru telefonu. Powyższa informacja będzie ewentualnie wykorzystana w celu powiadomienia o sposobie załatwienia sprawy lub poinformowaniu o zmianach dotyczących zagrożenia zarażeniem.
 
1. Awaria oświetlenia ulicznego – zgłoszenie telefoniczne pod numer tel. 91 4166 381 wew. 38
Przy zgłoszeniu należy podać typ awarii np. pojedyncza lampa nie świeci, ciąg opraw nie świeci, uszkodzona oprawa itp.,  podając dokładną lokalizację tj. miejscowość i numer domu przy którym występuje awaria.
2. Złożenie wniosku o remont  lokalu mieszkalnego – zgłoszenia dokonujemy na piśmie za pomocą Poczty Polskiej lub wysyłając wiadomość na adres urzad@banie.pl
3. Awaria sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej w budynkach komunalnych – zgłoszenia dokonujemy telefonicznie pod numer tel. 91 4166 381 wew.38  lub wysyłając wiadomość na adres urzad@banie.pl
4. Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu w planie zagospodarowania przestrzennego – druk dostępny na stronie internetowej www.bip.banie pl w zakładce jak załatwić sprawę. Druk składamy za pomocą poczty polskiej lub poczty elektronicznej urzad@banie.pl. Dokonujemy opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł na konto Urzędu Gminy Banie nr 42 9377 0000 0101 5600 2001 0002.
5. Wniosek o ustalenie warunków zabudowy -   druk dostępny na stronie internetowej www.bip.banie pl w zakładce jak załatwić sprawę. Druk składamy za pomocą poczty polskiej wraz z niezbędnymi załącznikami. Prosimy w danych adresowych o podanie numeru telefonu celem poinformowania interesanta przez pracownika Urzędu Gminy o ewentualnej naliczonej opłacie skarbowej.
6.  Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy - druk dostępny na stronie internetowej www.bip.banie pl w zakładce jak załatwić sprawę. Druk składamy za pomocą poczty polskiej lub poczty elektronicznej urzad@banie.pl. Prosimy w danych adresowych o podanie numeru telefonu celem poinformowania interesanta przez pracownika Urzędu Gminy o naliczonej opłacie skarbowej. Opłatę skarbową dokonujemy na konto Urzędu Gminy Banie nr 42 9377 0000 0101 5600 2001 0002.
7. Wniosek o wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy - druk dostępny na stronie internetowej www.bip.banie pl w zakładce jak załatwić sprawę. Druk składamy za pomocą poczty polskiej lub poczty elektronicznej urzad@banie.pl. Prosimy w danych adresowych o podanie numeru telefonu celem poinformowania interesanta przez pracownika Urzędu Gminy o naliczonej opłacie skarbowej. Opłatę skarbową dokonujemy na konto Urzędu Gminy Banie nr 42 9377 0000 0101 5600 2001 0002.
8. Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy - druk dostępny na stronie internetowej www.bip.banie pl w zakładce jak załatwić sprawę. Druk składamy za pomocą poczty polskiej lub poczty elektronicznej urzad@banie.pl. Prosimy w danych adresowych o podanie numeru telefonu celem poinformowania interesanta przez pracownika Urzędu Gminy o naliczonej opłacie skarbowej. Opłatę skarbową dokonujemy na konto Urzędu Gminy Banie nr 42 9377 0000 0101 5600 2001 0002.
9. Urząd Stanu Cywilnego w Baniach
Interesanci mogą korzystać z platformy ePUAP lub telefonicznie, natomiast przyjmowani będą tylko w sprawach wyjątkowo pilnych tzn. sporządzenie aktu urodzenia lub aktu zgonu.
10. Sprawy meldunkowe, dowody osobiste
Wniosek o wydanie dowodu osobistego, zgłoszenie zameldowania i zgłoszenie wymeldowania można złożyć za pośrednictwem portalu administracji publicznej - ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Szczegółowe informacje dotyczące załatwiania spraw przez internet znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/zalatwiaj-sprawy-urzedowe-przez-internet-na-epuap
11. Zajęcie pasa drogowego, umieszczenie infrastruktury w pasie drogowym oraz wydanie zezwolenia na budowę zjazdu z drogi gminnej
Wnioski można pobrać w BIP UG Banie, zakładka jak załatwić sprawę, drogownictwo, następnie wypełniony wniosek przesłać na mail drogi@banie.pl lub urzad@banie.pl;
 
12. Nadanie numeru porządkowego nieruchomości
Wniosek można pobrać w BIP Banie , jak załatwić sprawę, drogownictwo
W pozostałych pilnych sprawach związanych z dowodami osobistymi oraz ewidencją ludności  prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail : tel. 914166446, wew.31,  ewidencja@banie.pl.
 
telefony kontaktowe Urzędu Gminy Banie


Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia