dodano: 2014-11-07 09:20:50
/pliki/banie/pliki/karta_zgloszenia_szczecin.doc
/pliki/banie/pliki/SEMINARIUM%20%20NGO.pdf
dodano: 2014-11-07 09:17:55
/pliki/banie/pliki/Informator%20Pe%C5%82nosprawny%20Wyborca.pdf
/pliki/banie/pliki/tekst_%C5%82atwy%20Informator%20Pe%C5%82nosprawny%20Wyborca.pdf
dodano: 2014-11-06 14:44:21
U W A G A !!!
WODOCIĄGI ZACHODNIOPOMORSKIE
Spółka z o.o. w Goleniowie O/T Chojna zawiadamia, że woda z wodociągu BANIE z uwagi na zanieczyszczenia mikrobiologiczne nadaje się do spożycia po przegotowaniu. Woda z kranu nadaje się do mycia i celów gospodarczych.
Ogłoszenie obowiązuje do odwołania – o czym powiadomimy wszystkich mieszkańców osobnym ogłoszeniem.
Za powstałe niedogodności przepraszamy.
Kierownik
OT/Chojna
Zbigniew Brodowicz
dodano: 2014-10-31 08:23:23
Wszystkich Świętych uroczystość ta obchodzona jest 1 listopada ku czci wszystkich znanych i nieznanych świętych. Wywodzi się głównie z kultywowania męczenników, którzy oddali swoje życie dla wiary w Chrystusa, lecz nie wspomniano o nich ani w martyrologiach miejscowych, ani w kanonie Mszy Świętej.
dodano: 2014-10-31 07:15:16
26.10.2014 r. w Baniach odbył się mecz „Iskra” Banie- „Witniczanka” Witnica, niestety przy pustych trybunach. Mamy nadzieję, że kara nałożona przez ZZPN zostanie anulowana a kibice poprawią swoje zachowanie.
dodano: 2014-10-30 14:34:44
W połowie października w Hali Milenium w Kołobrzegu odbyła się konferencja „Zachodniopomorskie-współpraca podmiotów życia obywatelskiego na rzecz rozwoju obszarów wiejskich”. Podczas konferencji odbyły się dyskusje na temat problematyki sołectw z Województwa Zachodniopomorskiego.
dodano: 2014-10-29 09:14:51
INFORMACJA
z dnia 28 października 2014 r.
o terminie, miejscu i przedmiocie obrad XXXIV sesji Rady Gminy Banie oraz wspólnego posiedzenia stałych komisji Rady.
Na podstawie § 21 Statutu Gminy Banie podaje się do publicznej wiadomości informację, że w dniu 7 listopada 2014 r. (piątek) odbędzie się XXXIV sesja Rady Gminy Banie.
Miejsce obrad – sala posiedzeń Urzędu Gminy Banie.
Początek obrad – godzina 10.00