herb Banie

Oficjalny serwis gminy

facebook
  • Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
  • Pic 7
  • Pic 8
  • Pic 9
  • Pic 10
  • Pic 11
  • Pic 12
  • Pic 13

Dziś jest poniedzialek 18 września 2023, imieniny: Ireny i Józefa
Ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom

Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych

Polski Ład

Ścieżki rowerowe

Projekt door-to-door

Czyste Powietrze




Biuletyn

Policja

bialostron

Dom Kultury w Baniach

Polska Atrakcyjna
Kalendarz imprez

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY BANIE

dodano: 2014-11-24 14:35:27

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY BANIE
Z SIEDZIBĄ PRZY UL. SKOŚNEJ 6
STANOWISKO DS. PŁAC, OPŁAT MIESZKANIOWYCH,
ROLICZEŃ ZUS I PODATKU VAT
( nazwa stanowiska )

 

Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)

Wójt Gminy Banie
ul. Skośna 6
74-110 Banie

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. płac, opłat mieszkaniowych, rozliczeń ZUS i podatku VAT
w Urzędzie Gminy Banie z siedzibą  przy ul. Skośnej 6

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Banie, ul. Skośna 6, 74-110 Banie

II. Stanowisko pracy:

Stanowisko ds. płac, opłat mieszkaniowych, rozliczeń ZUS i podatku VAT w Urzędzie Gminy Banie.

III. Miejsce pracy:

Urząd Gminy Banie, ul. Skośna 6, 74-110 Banie

IV. Nawiązanie stosunku pracy:

  1. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
  2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

V. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku – wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: administracja, prawo lub ekonomia), minimum 3 – letni staż pracy zawodowej.
  3. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku.
  6. Bardzo dobra znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu ustaw:

a) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
b) ustawy o podatku dochodowym od prawnych,
c) ustawy o podatku od towarów i usług,
d) ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.

7. Dobra znajomość aplikacji biurowych (program SIGID, program Płatnik, Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej).

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu ustaw:
    1) ustawy o finansach publicznych,
    2) ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
    3) ustawy Kodeks pracy,
    4) ustawy o pracownikach samorządowych,
    5) ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego,
    6) ustawy o ochronie danych osobowych,
    7) znajomość struktury organizacyjnej urzędu oraz instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

2. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
3. Komunikatywność, umiejętność współpracy.
4. Samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
5. Dyspozycyjność.

VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. sporządzanie list wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów zlecenie, o dzieło i innych;
  2. prowadzenie spraw dotyczących rozliczeń z urzędem skarbowym (w tym PIT), zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowym urzędem pracy oraz innymi instytucjami;
  3. przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do ustalenia świadczeń rentowych, emerytalnych i kapitału początkowego;
  4. prowadzenie ewidencji księgowej dochodów budżetowych z tytułu: czynszu dzierżawnego, opłat mieszkaniowych, użytkowania wieczystego, opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, opłat za odbiór odpadów komunalnych,
  5. prowadzenie windykacji należności z umów cywilno – prawnych i innych;
  6. prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i odprowadzaniem podatku VAT;
  7. przygotowywanie materiałów w zakresie opracowywania projektu budżetu gminy i sprawozdania z wykonania budżetu;
  8. sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie prowadzonych spraw;
  9. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych, poleceń wójta, sekretarza i skarbnika;
  10. bieżąca znajomość przepisów prawnych dotyczących prowadzonych spraw;
  11. odpowiedzialność za dyscyplinę finansów publicznych z zakresu prowadzonych spraw.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1. Miejsce pracy:

1) praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy Banie z siedzibą  przy ul. Skośnej 6 na I piętrze,
2) praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami (osobiście i telefonicznie) oraz z różnego rodzaju instytucjami,
3) praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
4) praca również z dokumentacją archiwalną (papierową),
5) narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax,
6) budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
7) praca w godzinach: od poniedziałku do piątku 7.00 - 15.00.

2. Forma zatrudnienia:  umowa o pracę.

3. Wymiar czasu pracy:  pełny etat.

VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.

IX. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie.
  4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
  7. Kserokopia dowodu osobistego.
  8. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  9. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. płac, opłat mieszkaniowych, rozliczeń ZUS i podatku VAT.
  12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182).

X. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:

1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Banie z siedzibą przy ul. Skośnej 6

lub

2. pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Banie, ul. Skośna 6, 74-110 Banie, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac, opłat mieszkaniowych, rozliczeń ZUS i podatku VAT w Urzędzie Gminy Banie”.

3. Oferty należy składać w terminie: do dnia 08 grudnia 2014 r. do godz. 15:00.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 08 grudnia 2014 r. do godz. 15:00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

XI. Dodatkowe informacje:

1. Kandydaci o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru (spełniający wymogi formalne) zostaną jednocześnie powiadomieni o terminie, miejscu oraz godzinie jego przeprowadzenia.

2. Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.

3. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.banie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182)”.

 

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: 91 4166381 wew. 36 w Urzędzie Gminy Banie.

 

                                                                                     Teresa Sadowska

                                                                                     Wójt Gminy Banie

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia