dodano: 2012-10-26 13:38:13
I n f o r m a c j a
z dnia 25 października 2012 r.
o terminie, miejscu i przedmiocie obrad posiedzeń komisji Rady Gminy Banie
Na podstawie § 21 Statutu Gminy Banie podaje się do publicznej wiadomości informację, że w dniu 5 listopada 2012 r. (poniedziałek) o godz. 10.00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Banie (pokój nr 9) odbędzie się wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Gminy Banie, to jest Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetowo–Gospodarczej i do Spraw Socjalnych oraz Komisji do Spraw Rolnictwa i Ochrony Środowiska.
Proponowany jest następujący porządek posiedzenia:
1) Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, wybór przewodniczącego posiedzenia, przyjęcie porządku posiedzenia.
2) Przyjęcie protokołu wspólnego posiedzenia stałych komisji Nr 5.2012 z dnia 17 września 2012 r.
3) Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Banie w roku szkolnym 2011/2012 (druk nr 173).
4) Informacje z analizy oświadczeń majątkowych:
a) Przewodniczącego Rady Gminy Banie,
b) Wójta Gminy Banie,
c) Wojewody Zachodniopomorskiego,
d) Urzędu Skarbowego.
5) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy na 2012 r. (druk nr 174).
6) Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zmiany budżetu i w budżecie gminy na 2012 r. (druk nr 175).
7) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zawarcia kolejnych umów dzierżawy nieruchomości gminnych (druk nr 176).
8) Zaopiniowanie projektu uchwały sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Banie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013 (druk nr 177).
9) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na używanie herbu Gminy Banie (druk nr 178).
10) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych (druk nr 179).
11) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2013 rok (druk nr 180).
12) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych (druk nr 181).
13) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie opłaty od posiadania psów (druk nr 182).
14) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa obliczenia podatku rolnego (druk nr 183).
15) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych (druk nr 184).
16) Zapytania i wolne wnioski.
17) Zamknięcie posiedzenia.
Przewodnicząca Rady
Danuta Zawadzka-Zając