herb Banie

Oficjalny serwis gminy

facebook
  • Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
  • Pic 7
  • Pic 8
  • Pic 9
  • Pic 10
  • Pic 11
  • Pic 12
  • Pic 13

Dziś jest poniedzialek 18 września 2023, imieniny: Ireny i Józefa
Ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom

Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych

Polski Ład

Ścieżki rowerowe

Projekt door-to-door

Czyste Powietrze




Biuletyn

Policja

bialostron

Dom Kultury w Baniach

Polska Atrakcyjna
Kalendarz imprez

Informacja z dnia 4 września 2013 r. o terminie, miejscu i przedmiocie obrad posiedzeń komisji Rady Gminy Banie

dodano: 2013-09-04 11:45:16

I n f o r m a c j a

z dnia 4 września 2013 r.

o terminie, miejscu i przedmiocie obrad posiedzeń komisji Rady Gminy Banie

Na podstawie § 21 Statutu Gminy Banie podaje się do publicznej wiadomości informację, że w dniu 11 września 2013 r. (środa) o godz. 10.00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Banie (pokój nr 9) odbędzie się wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Gminy Banie, to jest Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetowo–Gospodarczej i do Spraw Socjalnych oraz Komisji do Spraw Rolnictwa i Ochrony Środowiska.

Proponowany jest następujący porządek posiedzenia:

1)      Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, wybór przewodniczącego posiedzenia, przyjęcie porządku posiedzenia.

2)      Przyjęcie protokołu wspólnego posiedzenia stałych komisji Nr 4/2013 z dnia 24 czerwca 2013 r.

3)      Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Banie za I półrocze 2013 r. wraz z informacją o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej Gminy Banie za I półrocze 2013 r. i informacją o przebiegu realizacji przedsięwzięć w I półroczu 2013 r. (druk nr 255) oraz sprawozdania z wykonania planów finansowych instytucji kultury Gminy Banie za I półrocze 2013 r.

4)      Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu i w budżecie gminy na 2013 r. (druk nr 256).

5)      Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Banie na lata 2013-2017 (druk nr 257).

6)      Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zbycia nieruchomości w drodze bezprzetargowej (druk nr 258).

7)      Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości (druk nr 259).

8)      Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie szczegółowych zasad  przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych zasad częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat jak również trybu ich pobierania (druk nr 260).

9)      Zapytania i wolne wnioski.

10)  Zamknięcie posiedzenia.

Przewodnicząca Rady

Danuta Zawadzka-Zając

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia